tiistai 3. joulukuuta 2013

#3 Tätä et luultavasti tiennyt





1. Mulla ja Spiritillä tulee 2-vuotta 28.2.2014

2. Tällähetkellä pitäis olla nukkumassa

3. Oon alkanu tykkäämään hissasta aineena ja sain kokeesta 9-

4. Oon vähän kömpelö

5. Mä onnistun ystävystymään tosi outojen tyyppien kanssa :D

6. Meillä on Inan (+netan) kanssa suunnittella jotain todella e e p p i s t ä

7. En oo tehny näitä joulukalenterin luukkuja etukäteen

8. Torstaina päästään koulusta 13

9. Ajattelin peruskoulun jälkeen hakea jonnekkin valokuvauslinjalle

10. Katon mun puhelinta aina, onko tullu sähköposteja, viestejä, ilmoituksia yms.

11. Oon true kouluratsastaja

12. Oon ollu pariinki kertaan uutisissa

13. Musta tuntuu että joku tuolla ylhäällä päätti mun ja Spiritin kohtalosta

14. Maanantaina satoi lunta ja manasin sitä = se suli pois

15. Nukun aina kuin tukki, saatan tosin herätä jos känniläiset riehuvat ikkuna alla

16. Oon kävellyt vähän unissani, puhun sitäkin enemmän. Multa voi kysyä jotain ja vastaan :D

17. Odotan liikaa kesää

18. Meen taas kesällä Relanderin ponitallin ykkösleirille

19. Jatkan ratsastusta viikissä

20. Sain liput Cheekin stadion konserttiin

21. Oon lähes poikkeuksetta myöhässä, en kuitenkaan koulusta

22. Haluaisin mennä aina sieltä mistä aita on matalin, piiskaan itseäni kuitenkin niin että en pääse sieltä

23. Teen kysymyspostauksen jossain luukussa

24. Näitä joulukalentereita pursuaa joka blogista

25. Rakastan salkkareita ja pll'ää

26. En sulje koskaan mun huoneen ikkunan kaihtimia

27. Rakastan converseja

28. Mulla on ihan liian paljon erilaisia ilmeitä


29. Tykkään ihmisten miellyttämisestä

30. En suutu helposti

31. Nauran aina, oikeesti aina

32. Oon superpositiivinen lähes aina ja rakastan positiivisuuden jakamista

33. Oon aika stalkkeri, varsinkin pari vuotta sitten ;)

34. Viihdyn tos hyvin yksin

35. Mun hiusten oikea väri on maantienharmaa

36. Mulla on kulmakarvakompleksi

37. Mulla on välillä joku tietty tapa/sanonta jota viljelen kaikkialla

38. Oon aika ujo

39. En viittaa koulussa lähes ikinä

40. Keväällä mun KA oli 9.1 ainakin

41. Kävelen usein päin kulmia yms.

42. Rakastan kuumia suihkuja

43. Oon yöpyny Kämp-hotellissa

44. Mulla on akne

45. Tykkään monista ruuista, mutta vihaan wokkia

46. Mulla on ollut pienenä astma

47. Oon allerginen koirille, kissoille, hevosille ja kaikille karvasille eläimille

48. Mulla on ikävä meidän vanhaa maanantaiporukkaa :'(

49. Vihaan käyttää talviratsastustakkia

50. Oon nähny nälkäpelin
//Ida

8 kommenttia:

  1. jotain eeppistä, todella eeppistä 8))) hahah mutta kiva oli ;)

    VastaaPoista
  2. Olipa hauska tietää sinusta jotain. Montaa asiaa en kyllä tiennytkään. Ehkä ainoa jonka tiesin oli sinun ja Spiritin vuosipäivä. Mutta oli kyllä kokonaisuudessaan kiva postaus. Tämmöisiä pitäisi olla muissakin blogeissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja mä oo nähny näitä joulukalentereissa aika paljon :)

      Poista
  3. Mäki rakastan pll:ää ja kuolen täs samal ku venaan niit uusii jaksoi :') mut tosi kiva postaus ja keksit sikahyvii faktoja, mul on samantapanen postaus puolivälissä mutta aivot lyö tyhjää :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon onneks vast kakkoskaudes koska en oo kerenny kattoo :D kiitti ja mä odotan innolla ;)

      Poista
  4. Ida mullakin ikävä maanantaiporukkaa ! ♥

    VastaaPoista