tiistai 8. tammikuuta 2013

villi ja vapaa



tai sitten ei... Maanantaina alkoi koulu. Nyt me viimeseitkin vapaat ihmiset jouduttiin sinne istumaan. Onneks koulu alko vasta 9.45 ja oli kemiaa. Siellä me tehtiin joku neljä erilaista koetta ja oli kivaa. Sit meillä oli enkkua ja hissaa. Molemmat tunnit oli aika chillejä. Noh, lähin koulust suoraa tallille ja jouduin venaa nettaa joku puol tuntii. Sit se tuli vihdoin. Perillä käytiin kaupas ja sit näin Alman, Saaran ja Venlan tulos, venattiin sit niitä.







Söin melkee heti ku oli hirvee nälkä. Ina oli tuonu Spiritille uuden päikyn jonne kopsasin perjantain strooryn. Kummempia en tehny, auttelin ihmisiä, kirjotin päikkyy ja näi. Putsasin kans parhaan kupit ja autoin laittaa sen pikapikaa kuntoon. Loppuillasta S oli vähän kärttynen, mut leppy sit lopulta.. Heinä auttaa aina :D

Lähin bussil kotiin netan kaa joskus ennen kasii ja olin puol ysilt tai ennen kotona.

Tänään olin normaalisti koulussa, 2h köksää ja tehtiin lihaa(+kastiketta), riisiä ja mustikkayllätystä. Meillä oli äikäntunnilla nyyttärit ja siellä sitte vedettiin kaikkea mitä sinne oli tuotu. Eka katottiin muumeja, sitten otettiin jtn ilmaisutaito juttuja.. metrometroa, mielikuvaharjoitusta ja jtn minä-muoto-asiaa..

Näin yhen entisen luokkalaisen ja matkustin sen kaa sitte mun talon nurkalle ja jutusteltiin ties kuinka kauan niitä näitä. Kohta soitankin sille että oon valmis, sovittiin et oon sen kaa tänään.

//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti