torstai 17. lokakuuta 2013

Kultaisella orilla kultaiseen auringonlaskuun...

Otushan on melkein kultainen, ainakin luonteeltaan, ori se ei ole ja auringolasku ei ollut ihan kultainen kuitenkaan. Kuka tämä ratsu on?

Tämä ratsu olikin Atte! Maanantaina pääsin tunnille Atella. Tosin tunti oli alkeistunti, mutta sain säätää siinä samalla omia kuvioita. Alkukäynnit käytiin maastossa ja Atte tuntu jotenkin tutulle, ehkä siinä ja pötikässä on samaa muotoa. Maastossa herra käyttäytyi oikein kivasti, mitä nyt välillä vähän yritti syödä, mutta yrittämiseksihän se jäi.


Kentälle kun päästiin aloteltiin käynnissä ja tein oman maun mukaan juttuja mm. voltteja ja käännöksiä radan poikki. Atte kääntyi ihan hyvin ja asettui myös ihan hyvin. Alettiin ravailemaan ja ravasin omia kuvioita. Siirryttiin käyntiin ja muut tuntilaiset meni puomeja ja kevyttä istuntaa, mä väistätin Attea uralle, mentiin nimittäin kapeampaa kenttää.

 Joissakin väistöissä siitä tuli ihan hirmuisen vahva edestä ja se jäi pohkeen taa. Suurimmaksi osaksi otus kuitenkin toimi oikein kivasti. Käveltiin välikäynnit ja ravaltiin vielä. Atte ravaili mukavasti eteen ja antoi jopa välillä periksi. Loppukäynnit ja poni talliin, annoin sen hoitajan laittaa poni pois.






Taisin just rakastua.. Vaikka tunnilla ei laukattukkaan poni oli super, onneks ei laukattu koska mun tuurilla se olisi pilannut kaiken. Tajusin just miettineeni että joo voisin jopa harkita meneväni sillä enstunnilla, jos se on koulutunti. Mitä tapahtui mulle joka ei tykännyt Atesta. En tiedä, mutta oon onnellinen että sain laajentaa ponivalikoimaa vielä yhdellä. Niin ja suurkiitokset maastokuvista Inalle ja kenttäkuvista Jessicalle!:)


//Ida

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus ! ♥ Mielettömän hienoja kuvia ja etenkin noi vikat auringonlasku kuvat sulatti mun sydämmen :3 Kirjotat tosi hyvin ja just tarpeeks :)

    VastaaPoista
  2. Pakko oli tulla sulle kommentoimaan! Eksyin sun blogiin, kun olet usein mun blogiin kommentoinut. Heti luettua sun esittelysivun, liityin lukijaks sen enempää vielä blogiasi tutkimatta! Vaikutit ihmisenä kiinnostavalta, mikä riitti herättämään mun mielenkiinnon tätä blogia kohtaan! En normaalisti löydä uutta lukemista lainkaan, eikä mun lukulistalla taida olla tuttujen blogien lisäksi kuin yksi blogi, joten oikeesti tässä blogissa oli jotain :D Joku päivä sit ihan ajan kans tutustun sun blogiin. Musta sait aktiivisen lukijan mitä luultavammin, mä oon nimittäin pitkään ettiny blogia johon vois aina käydä kommentoimassa jotain kivaa :D tutuille kun ei tuu kommentoitua pahemmin blogiin...
    Hah, tulipas hirvee tarina, mut pääasia kuitenkin, että sulla on hirven kiva blogi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei kiitos paljon tästä kommentista, ja kiva kun löysit uutta luettavaa :D

      Poista