tiistai 27. marraskuuta 2012

You and I, we are dansing until we die

Heipsan! Olin eilen, maanantaina tallilla ja menin sinne supraan koulusta netan kaa. Oltiin ekoja netan kaa ja menin maneesii viemää ponei + talutin javen sinne. Autoin laittaa jalustimet ja kiritää vyön. Menin talliin syömään ja siel oli vast heidi, mut koht nea tuliki ja sitte kans alma, saara ja venla. Chillattiin vaa tallis ja mentii ulos sepailemaa paikalle olevien ernujen kaa. Almalle tuli kylm ja se meni tallii takas. Venla lähti juoksemaa mummojen kaa ja me muut vedettiin sit jotai (netta ja saara) Mentii takas tallii ja aloin harjaa spirittii ku se oli ihan kuranen, ja suitset päähän ku ridaaja tuli. (satula oli jo ku se oli jätetty sille) Putsasin sit sen kupit ja istuskelin satulahuonees ku ei ollu muuta tekemist. Spirit tuliki tunnilta ja autoin laittaa sen pois. Harjasin viel sen jalkoi ja sit se poni osotti taas et miks rakastan sitä niin paljon ♥ Nyt melkee kaikki vanhat ponit jotka on ollu vanhas karlviikis (en siis ite ollu siel) ja kans ne jotka on ollu erkkiläs.. Mut spirit on onneks viel nii nuori et se ei lähe minnekkää. Se on vaan ihanin kaikista. Jätin sit rakkauspakkauksen nauttimaa vapaasta loppuillasta ja menin satulahuoneesee ja aloin kirjottaa päikkyyn. Päätin sit pestä sen satulan pitkäst aikaa ja pesasin sen ja lähin Heidin, Saaran ja Teklan kaa samaa matkaa. Menin heidin kaa metrikselle ku saara ja tekla jätti jo busaril.








Tänää oli 2h kässää ja sain mun laúkun valmiiks, ja melkee rätin et teen sen sitte ku ehin valmiiks :) Saatiin hissankokeet ja sain pyöreen 8. Oon tyytyväinen koska paras oli 8½ ja koe oli aika vaikee.. San esseest 6/6 ja oon aina ollu vahvimmilani essee tehtävis kokeis. Aatteet olin unohtanu kokonaa.. sain komeet 0,5 pistettä.. Ja sit me katottiin seitsemää veljestä. Päästiin 13.45 koska oltiin korvattu liikkatunti aikasemmi.



Mulla oli myös nyan cat hetki :))

//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti