lauantai 17. marraskuuta 2012

Tästhän tuli kakkukeissi ;)

 
Tervee!  Olin eilen taas talleilemassa. Iskä tuli hakee vähä yli kolme, mut unohin kameran nii jouduttii hakee se viel. Noh, olin sit loppupeles tallil puolen jälkee ja menin laittaa spirdee kuntoo ku ratsastaja ei ollu viel tullu. Sit se tuli ja laitettiin yhes kamat päälle. Sit ne lähti maneesii ja mä pääsn syömää mun nuudeleita ♥ Haettiin Nellin ja Idan kaa hemuli, waltteri ja aladin. Ne oli toisessa pääs tarhaa ja se oli sellast mutavellii et (Y) Sit Nina tuli ja mentii hetken pääst chekkaa lista, menin räästille 17-18 tunnille ja menin Waltterilla... Sit mun omalle 19-20 tunnille toivoin spirittiä ja sain sen.

Menin vähä puolen jälkee harjaa waltterii saarankaa ku se oli ihan mutanen. Saatiin enimmät mudat pois (jalat oli viel märät) ja kamat selkää ja maneesii. Nousin selkää ja laitoin jalustimet sopiviks. Noh Waltteri on alkanu katteleen aukinaisen oven päätyy ja näin.

Vaaleanpunainen viiva= laukkaa
mustaviiva= minun ja waltterin tehtävä
oranssit pallerot=tötsät
Tehtiin lähinnä kaheksikkoa ja eka vaan mustilla viivoilla (muut meni ihan pääty-ympyränä ton voltin) sit alettiinn siirtää käyntiin ovien kohalla ja melkein käyntiin tötsien kohalla. Sitte laukattiin ja Waltteri oli aluks vähän lötkö mut kylläse siitä parani :)




Masi

Nasse


Vein ponin talliin ja otin vaan suitset pois ja laitoin kiinni. Menin syömään maksalaatikon ja sitte taas laittamaa spirittiä kuntoon. Harjailin jalat kunnolla koska ne oli kuivat ja näin. Kamat päälle ja poni kiinni. Lähettiin kokoomaan rataa.
avoin ovi

Haettiin ponit maneesii ja latettiin jalustimet. Kohta Nina tuli ja noustiin selkään. Käveltiin eka pitkin ohjin ja sitte alettiin verkkaa itsenäisesti. Kohta alettiin ottaa laukkaa mukaan ja vaihettiin suuntaa, ja laukkaa siihenki suuhtaa. Otettiin verkkahypyks este 5 väärinpäin. Eka hyppy meni iha hyvin, mut tokas sit Spirit hyppäs kaukaa ja mä menetin tasapainon ja humpsahin alas :DD Sitte vaan takasin selkää ja näin. Korotettiin 5. estettä ja hypättiin 2krt. Sitte otettiin toiseks verkkahypuks 7.este. Eka pienempänä okserina ja sitte isompana. Välil meinas tasapaino mennä mut that's ok.






were is the rider?






 
Sitte alettiin menee rataa. Ekaks meni Eliana ja Aladin, sit Elsa ja Hemuli, Pulmu ja Sunny, Jenna ja Waltteri, Nelli ja Eetu, Emma ja Ramona, Minä ja Spirit ja vikana muttei vähäisimpänä Ida ja Allu.
Minä ja Ida vedettiin nollaradat :)) Ja sit loppuravit ja pitkät ohjat. Harjasin tallisSpiritin yhel harjal läpi ja putsasin kupit. Menin ylös ja kirjotin päikkyy ja lähettiin joskus klo 21.
 

 
 
//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti