sunnuntai 4. marraskuuta 2012

We jump. Together.

Terveppä taas! Olin perjantaina talleillemassa. Tulin tallille vähä yli kolme. Aloin syömää ja söin sit tunnin mun nuudeleita.. Sitte mut pakotettiin taluttaa Ellii vaik välil tuli sellasiin et mua pyörrytti jne + mulla on yskä.. No talutin sitä sit n.30 min ja menin tallii. Enne kuitenki ku lähin taluttaa Hiippi tuli ja sai toivoo (ninal oli muuta menoo) toivoin Spirittiä ♥ Tallis sit vaa chillasin, pesin spiritin kupit jne. Kuvasin kans hetken Idan, Julian ja Wilman tuntii, ku ne meni ilman satulaa. Söin sit yhen pitsan enne puol seittemää ja puolelt menin laittaa spirdee kuntoon. Se meni tnä vaa 2h. Se oli söpönä, paitsi oikeelt puolelta lapojen kohalt. Ollaan Inan kaa huomattu et se on nykyään enemmän känkkis.. Muttah kamat päälle ja maneesiin.

Maneesis selkään ja jalustimet lyhkäsiks ja käveleen. Alkukäynnit ja sit ohjat lyhkäselle ja verkkaamaa. Saatiin verkkaa itsenäisesti, volttei, ympyröitä, pysähdyksii yms. Ja sitte laukkaa päätyympyräl. Alettiin hyppäämää ja väsäsin teille suuntaa antavan kuvan :DD Mutta siis parin esteen sarjaa + kääntämistä ja esteelle kattomista + askeleiden laskeskeluu. Spirit oli tooosii kiva ja hyppäs nätisti.

Erivärit tarkottaa eri tehtävää.







Sä oot se ainoo jonka haluun ♥
Tallis sit kirjotin päikkyyn jalaitoin tietysti Spiritin pois tunnilta ja ja chillasin. Lähin sit kotii bussil n.21.10..

Lauantaina mentiin klo 11 värjää mun hiukset, ei kyl muuttunu paljoo, paitsi et latvat on porkkanan väriset.. Söin sit koton ja lähin tallille hakee inaa joskus vähä yli kaks, olin siel vähä enne kolmee. Ina pesi kepan suitsii. Koht spirde tuli sisälle ja aloin pesee sen suitsii. Pilkoin ne palasiks ja hinkkasin ja hankasin. Tuli puhtaat. Ina pesi samalla sen satulan. Koht kello oliki viis ja lähettiin meille.









Slender and two wolfs
Sunnuntai meni chíllatessa inan kaa ja läksyjä tehdessä + koneilussa ♥


Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.

tähän on vaikee sanoo mut joko eetul tai spiritil ♥





















Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.

Spirit.. Säikähti maneesin toisessa päädys ja laukkas toiseen, hidasti ja käänty, lonkka sai kovan tärähdyksen ja oli paripäivää tosi kipee.


 
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.

öäöä, noh voisko olla et Hemuli (?) tai niitta..

 
 

 
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti