torstai 1. marraskuuta 2012

It was spookwalk yesterday and i liked it !

Yeah! Eilen koulunta kun kotiin pääsin´, tein enkuläksyjä ja olin koneella. Kohta kello oliki 17.20 ja lähin metrolle. Noh Cassu ja Iina ei ehtiny, koneella oli ongelmia ja menin sitte edeltä siilitielle Inaa odottamaa. Venasin siellä joku n.15 ja sitte se huristeli bussilla sinne ja mentiin metroon ja myöhästyttiin siitä.. PERUS :D Cassu ja Iina soittaa et ne on eksyksissä ja on jossain hemulin ukkopekan kadulla...Käsken niitten mennä takasin kuliksen metroasemalle. Venattiin metroo ja vihdoinki se tuli. Neljän minsan matka kuliksee ja siellä huudan "CASSUUUU!" ja sit ne kääntyy Iinan kaa ja tulee meijän luo ;)) Juostaan äkkii koululle ja sit soitan anitalle et missä se on, ja se on keskushallis ja me mennään sinne. Sil on mukana sen kaveri Hanne ja pikkuveli leo. Me otetaan ulkovaatteet pois ja mennää käymään sil kuuluisal Spook Walkil. Se on kyl hienosti toteutettu ja pelottava. Pelottavin oli kyl sellanen hökkeli joka tuli päin. Siel oli slender ja hautajaishuone ja sellanen videoyhteys scarymovie 4 teevee hyybään. Se oli sikaupeesti tehty ja ensvuon uudestaan. Ja tulihan siel säikähettyy. Thanks for everyone and specially for; Ina, Iina, Cassu, Anita, Hanne ja Anitan pikkuveli Leo :) Ja löysin yhestä blogista tälläsen;

                                                                Happy Halloween!


Siel oli musta slender :))

Toi oli siel skypes meijän kaa :)

Kaikki kolme kuvaa weheartit.com'ista :)

Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.

Ööh, mulla on kaks uusinta joihin en kumpaankaan tutustunu :OAladin & Lumikki


Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti