lauantai 1. joulukuuta 2012

Joulukalenterin luukku 1

Eka luukku ♥ enään 23 päivää jouluun. Ajattelin näin ekassa  kertoo ernujen tarinan..


Eräänä kauniina maanantai päivänä Ida meni tallille ja siellä olivat Saara, Alma, Ina, Nelli ja Netta. He päättivät mennä tallin viereiseen metsään sepailemaan ja ottamaan kuvia. Yhtäkkiä keksittiin mennä suurempaan metsään, siellä jatkettiin samaan malliin.

Eka ernuilu;

"Heijsan vaan! Olin siis maanantaina tallilla, siel oli Ina, Saara, Nelli, Alma, Netta. Heti menin satulahuoneeseen istahin alas ja ootin et ihmiset syö. Meijät häädettiin pois ponikerhon tieltä ja päätettiin mennä METSÄILEMÄÄN! Oltiin eka viereisessä metsäs photoshoottaamassa metsämiehiä :DD Ja sit lähettiin kauemmas jonnekki puskaan, tottakai. Puskailtiin hetki siel ja nähtiin ponylit matkalla."

Toka ernuilu;

"Joo heissan vaan teille taas! Olin maanantaina taas tallilla, ehin sinne khyl vast viideks, mut ehtihän siinä eräjorailla ja metsämieheillä. Söin heti, ja lähettiin sit metsäilee. Hukuin melkeen valtamereen + oon elossa :))++ venla liittyi ernuihin "


Ernuista on tullu mulle tärkeitä ♥ Ja meijän ystävyys on kehittyny vaa eteenpäin, ja ainaki mulle olis hirveetä jos joku ernu lähtis. Mut mä toivon et näin ei tapahdu. Ja ERÄ-JORAT & METSÄMIEHET mä rakastan teitä♥





//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti