sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Let me love you ♥

Ensilumi sato perjantaina o.O
 
Terve! Olin perjantaina tallilla ja oli kivaa. Eipä tainnu olla erikoine päivä. Näin kyl almaa ja nellii ja saaraa ♥ Yleisestiottaen ihan samanlainen ku aikasemmatki. Mut kuitenki, Nina tuli enne puol viittä ja sit toivottiin ja toivoin alluu ja me hypättäis. Noh venailtiin ja koht kello oliki puol seittemä. Tajusin et allu oliki nappiksel joten en ait laittanu sitä. Mentii nellin kaa venailee et tunti alkaa. Siel oli ihan sika kylmä..´










Nousin selkää ja säädin jalustimet idan avustuksella. :) Alettiin verkkaamaa ja menemmää puomeja. Sitte laukassa ja niitä nostettii ylemmäs kokoajan. Välissä mentii välikäyntejä ja niin et loivaakiemuraa pitkälsivul ja pääty-ympyrää. Ja sitte mentii esteelle ravissa, hypättiin ja pysäytys. Oli kiva tunti ja allul oli ihan kiva hypätä :)


Lauantaina heräsin kymmeneltä ja sitte kohta Siiri ja Saana tuliki. Syöpöteltiin ja lähettiin sirkus finlandiaan! Voin sanoo et siellä oli uuberkivaa. Esiintyjät oli hyvii ja seura oli 10++++ Jotenki kyl ku se loppu, tuntu et nytko jo. Vaik se kesti parituntii. Sitte suunnattiin metrolle, ja se kesti hetken, koska kuvattiin kaikkee jännää. Oli kuvaus weekend.
















Sunnuntainahan kellot siirrettiin ja näin ollen herättiin vähän yli yheksän.. Ja mentiin nukkumaan (vanhaa aikaa) puol kolmelta.. Jee. Ei kyl väsyttäny aamul. Mut pitäis jaksaa tnä kattoo viel Walking dead. Mentiin sitte kuvaamaa uutelaan hevosii, mut reissu muuttu luontokuvaukses. Eli paljon luontoo :OO ja varpaat uuberjäässä. Mut sit niitten piti lähtee kotiin ja mä jäin tekee läksyi. Ja sit iskä heitti mut homeen :)



 
 
Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.

ähh, en oo ratsastanu hirveillä hevosilla.. Kaikilla on hyviä + huonoi puolia, enkä osaa taaskaan vastata tähän..
 
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.

Hmm.. tähän varmaan vois sanoo et Niitta ♥


 
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.

Eka tais olla Hyyppärän hamu ♥

Kuva täältä
 
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.

Tähän voisin sanoo et Nelli ♥


 
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.

//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti