tiistai 4. syyskuuta 2012

Pomppivat kikkareet ++ maneesi-ilta

Anteeks taas blogin laiminlyönnistä. Olin iskällä viikonlopun ja maanantaina tallilla, enkä ehtinyt käydä koneella kun 10min. Mutta saatte sitte nytte kunnon postauspaketin eli:

Perjantai:

Pääsin koulusta 12.45, menin kotiin, söin ja pakkasin kamat kassiin ja iskälle tietysti vaatteet + muut. Iskä tuli puol kolme hakeen ja olin enne kolmee tallil. Illan listois oli vaan ponit, ei ratsastajii, joten en tienny vielä kenellä meen. Menin sit kentälle auttaa ratsastajat kyytiin. Sit Bellan kaa tarvittiin apuu joten mikäs siinä. Juoksin sen kaa tunnin ja sit vaan tullaan sanoo et kenel kaikki menee ja et olis saanu toivoo. Jutskaillaan hetki siin kentänlaidal ja sit mennään chekkaa lista ja arvatkaapa kenellä meen... Hemulilla. Olin ihan et WOOT!? Mentiin kans kauppaan ja pompittiin paaleille ku ei ollu muutakaan tekemist. Söinsit ennen tuntii ja pulelt menin laittaa hemppaa Iidan kaa kuntoon.


Tunnil tehtiin pohkeenväistöi. Meni ihan kivasti. Ravattiin kans aika paljon harjotusravii, ja hemuli on ´tunnettu´ sen terävästä ja hyper pompottavasta ravista.  Siellä minä sitte pompin. Välillä hyvii pätkii ja välillä järkyttävii. Laukat meni kivasti, hemppa meni vaan vähän liian hitaasti. laukattiin aika paljon, ympyröillä ja kokouralla :) Tykkäsin tosi paljon pojasta ja olis kyllä kiva mennä vielä joskus uudestaan.

Ilme on hyvä ( Y )



 
 
LAUANTAI:
 
Hilluin melkeen kokopäivän tekemättä mitään. Tosin tein kiisseliä köksän läksynä. Ihan hyvää tuli.
 
Illalla menin sit maneesi-iltaan joka oli viikis hoitajille. Näin siel kaikkii ihanii ihmisii jota en nää useesti koska ollaan eripäivin tallil. Oli leikkejä ja kisoja. Ryhmät jaettiin nimilapun värin mukaan. Mä olin mönkkäreis :D Oli tosi kivaa ja hauskaa. Mut kaikki loppuu aikanaan ja lähin puol kymmenen mais autol iskälle, ku oli tullu hakee. Koko lauantain sato vettä..
 
SUNNUNTAI:
 
Chillasin teeveen edessä :D
 
MAANANTAI:
 
Joo, olin eka koulus ja tulin meganopee kotiin, söin ja lähin tallille. Tallil oli vaan Alma, Nelli, Nea, Heidi ja pikkuhoitajii, Netta tai Ina ei ollu :( Koko päivä meni chillaillen ja vaan ollen, eikä tapahtunu kummia.
 
//Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti